zondag 24 januari 2010

Gebedsweek


Afgelopen week een paar keer in eigen stadje naar de ontmoetingsplek geweest om interkerkelijk te bidden. Dit jaar in de Oude Kerk, waar mijn oma mij vroeger wel eens mee naar toe nam ( wij gingen thuis niet meer). De kerk waar ik als 18 jarige het Kerstverhaal mocht vertellen als zondagsschooljuf ( meegenomen door m'n vriendin, die ook zondagsschooljuf was) en mijn ouders waren er. De kerk waarop de kansel staat 1654. Een dominee zei van de week, hier hebben misschien wel je voorouders gebeden. Ja, dacht ik, mijn opa en oma. Die herinneringen, 'n aantal liederen die me aan Koos zijn lijden en God erbij deden denken, en met mensen eensgezind bidden uit allerlei achtergronden......het was goed daar te zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.