zondag 20 december 2009

Thuis.















Na 2 drukke dagen, nu 2 dagen thuis. Eerst in huis werken gisteren, vandaag niet door de sneeuw en opgegeven ijzel naar Giessenburg gereden. Thuis 'n preek beluisterd via Rafaelsion over Sefanja. Ik leer er veel van, 'n positievere kijk op dat boek vanuit uitleg van de Hebreeuwse grondtekst. Daarom besluit ik ook om er 'n worddocument van te maken, daar ben ik wel even mee bezig.














Ook maak ik wat foto's van wit. Witte gordijnen, 'n wit hart binnen en witte sneeuw buiten. 'n Mooie wereld, ik zie buurkinderen een grote sneeuwpop maken met hun ouders.
Ik maak nog foto's van mijn schapen-schaakspel.
Ik werk wat aan mijn Hyves, oppimpen, filmpjes verwijderen en toevoegen. Wat opgenomen tv programma's bekijken en zo gaat de dag toch snel om.

Geen opmerkingen: