zaterdag 19 december 2009

Daar ben ik weer

Ik ben er weer. Ga eens kijken of het lukt af en toe een krabbeltje of dat het door de decembermaand komt? Ik maak genoeg mee.

Gister naar 'n workshop bij Sary Maas, atelier witopwit, werken met Tyvek. Materiaal waarvan ze oa sterke witte werkoveralls van maken. Wij beschilderden stukjes tyvek en daarna tussen bakpapier strijken en dan smelt het, vervormt het. Met leuke resultaten, zeker ook in combinatie met organza, netjes, draadjes.
Van 10 tot 15.30 lijkt lang, maar de uren vlogen om.
Daarna kwamen jarige Ben, 14 jaar met ouders en broers bij mij eten. Stoofpeertjes natuurlijk oa. met citroenkip. Zoet en zuur? Nee hoor, ook de citroenkip was zoet en lekker mals.







Daarna als verjaardagscadeau met Annelies en Ben naar Herman Boon, die optrad in Nehemia.

Heerlijk gelachen, genoten van het genieten van Annelies en het dubbelliggen van Ben om de grappen en grollen van Herman. Maar ook heerlijk hoe Herman serieus het evangelie duidelijk kan uitleggen, met weer even 'n woordgrap en 'n pakkend lied tussendoor. "Het kloppende vaderhart voor jou". Voor mij de 2e voorstelling, 2 jaar terug ook al, maar hij is zo goed. Ik had eigenlijk ook 'n cadeau.

Geen opmerkingen: