donderdag 5 februari 2009

Oppassen op 3 kleinkinderen

Maandagmorgen stond ik vroeg op om 'n dagje echt mee te draaien met Linda, maar omdat ik misselijk was lag ik weer snel in bed. Heel de dag zowat, met koorts en kruiken.
Dinsdag voelde ik me iets beter en vond dat Bart en Linda naar de Rafaelconferentie konden gaan. 's Morgens haalde steeds 'n moeder Bram op en eind middag ook 'n moeder Bram van de gym. Zelf stapte ik in bed tijdens Floors slaapje en Roos haar peuterspeeluurtjes. Bart zou terug komen als het niet lukte, maar zo ging dinsdag redelijk.



Woensdag mocht Bram bij 'n vriendje spelen en s'morgens was Roos weer op peuterspeelzaal. 'sMiddags heb ik haar met de kookwekker en leuk speelgoed in haar slaapkamer naast mij gezet en zo kon ik weer even bijkomen. Alleen de buikgriep was nog niet helemaal weg. Dus zilvervliesrijst eten en appeltjes.


Naast alle drukte van eten geven,luiers verschonen, eten koken, naar bed brengen, afwassen, was er woensdag begin avond nog tijd om 'n oude hobby van mij op te pakken. Zo is er voor Bram 'n dozen truck gemaakt.


en donderdagmiddag voor Roos 'n huis. Sesamstraat hoefde niet aan, want dit spel ( postbode die brieven brengt bij het huis, ed) was veel leuker.


Floor erachter in de box, of bij mij op schoot met 'n schootspelletje en de dag vloog om. Alleen mijn rug laat merken dat ik toch wat ouder ben geworden, verder doe ik nog lekker mee zeg ik zelf trots.

Geen opmerkingen: