zaterdag 24 januari 2009

De tijd vliegt om


Van de week veel gebeden, thuis persoonlijk en op plaatsen ivm gebedsweek. 'n Bijzondere week om op terug te kijken. Met tussendoor de nieuwe auto ophalen, er ritjes in maken. Gisteravond zelfs in de regen en 'n enorme file naar Rotterdam, naar het gebedsconcert in Kom en Zie. Goed om met christenen uit allerlei kerken samen je te verootmoedigen en tot God te bidden. Alleen, samen in kleinere of grotere groepjes, heel ontspannen geleid en met liederen. Het koste me heel veel moed om met de auto te gaan, maar er zijn zoveel vernieuwingen met de ovchipkaart en mijn oude strippenkaart was verlopen....dus uiteindelijk met de auto. Mooie ervaringen met God en mensen. 1 man in 1 van de groepjes was nog maar pas tot geloof gekomen! en hij was blij. Zijn begeleider straalde zo'n vreugde uit. Ook al ken je elkaar niet, toch konden we soms ook voor elkaar bidden, als we met z'n 2en 'n gebedsopdracht kregen,fijn!



Vanmorgen bezig met mijn nieuwe telefoon die omgeruild moest worden vanwege radiogolven. Daardoor was ik gegevens aan het opzoeken in mails, en nu ben ik al uren bezig met mails in mappen te ordenen en bijvoorbeeld voor mails te bidden. Zoals de Open Doors gebednieuwsbrieven. Ik probeer er zo snel mogelijk voor te bidden en dan klik ik ze weg. Dat ipv dat nieuws op 'n stapel komt. Omdat de oorlog in Gaza de aandacht opeiste heb ik nu weer voor die andere mails gebeden. Misschien 'n idee voor u?


Ook ben ik nog al bezig geweest om mijn patchworkkleden te fotograferen, filmen, merken en beschrijven .

Dit ivm mogelijke exposities en spreekbeurten. Ik moet nog 1 kleed .

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Cora,

Het is aangrijpend maar ook meteen bemoedigend om jouw blog te lezen.
Wat durf je persoonlijk te schrijven.
Respect voor de manier waarop je je leven beschrijft. Er spreekt een hoop levenskracht uit.
God is groots bezig in jouw leven.

Shalom en zegen voor jou,

Karin Veldhuizen