maandag 1 december 2008

Weekend in Meppel

Het weekend ben ik in Meppel geweest, vrijdag om 17.00 tot maandagochtend. De laatste keer was met het opdragen van Floor 5 oktober. Oma Cora was 7 weken druk met de VMO cursus in Voorthuizen . Nu weer fijn gespeeld, voorgelezen, spelletjes gedaan, op Floor gepast. De tijd vliegt om zo. Oma zullen we dansen vroeg Roos vrijdagavond. Oma zit sinds kort op Pilatesles en door de warming-up wist oma ook leuke pasjes. Bram bekeek ze eerst en kwam ook met nieuwe ideeen maar Roos springt en draait het liefst met veel plezier.
Bram zit in groep 3 en ik heb trots naar zijn werkboekjes van lezen gekeken. Zaterdagochtend wilde hij 'n tekenboekje maken en vond het 'n leuk idee om iedere dag 'n verhaaltje te schrijven met tekeningetjes. Zo ontstond op 1 bladzij: Mijn gezin. Erg leuk, ik ben benieuwd als het boekje klaar is.


Floor is er ook graag bij, ze lacht graag. Zaterdagmiddag heb ik op haar gepast en oa een fruithapje gegeven. Maar de smaak vond ze niet denderend. De fles later lukte beter. In bad gaan was ook steeds leuk.
Zondagmiddag lekker meegekeken naar 'n DVD van Donald Duck, leuk voor jong en oud.
Bijgekletst met Bart en Linda. Mijn verslag , wat ik gemaakt had voor de VMO cursus heeft Bart gelezen en hij vond het goed. Lekker pizza gegeten zaterdag en monchou taart zondag.
Vanmiddag weer wezen sporten in Dordrecht, fitness en Pilatesles. Tijdens de warming-up moet ik weer denken aan het dansen met Roos en Bram. Oma heeft weer nieuwe pasjes voor de volgende keer.

Geen opmerkingen: