vrijdag 14 november 2008

Student VMO


Een tijd van intensieve studie is afgesloten met leuke sketchjes, grappige cadeautjes en 'n lied in het hebreeuws. De dag ervoor hebben we veel gelachen met het doen van sketchjes over onze docenten en staf. Daar is 'n filmpje van gemaakt en de docenten en staf lagen soms ook dubbel van het lachen.


De dag daarvoor waren we juist heel serieus bezig met bidden en vasten. In het bos heb ik rondgelopen en was er eerst verdriet om het gemis van Koos. Dat gebeurde door het lezen van Psalm 23 en 'n boom in het bos.

Een andere boom op de heuvel deed me aan mijzelf denken. Mijn gebed was en is dat ik met meer perspectief , geleid door God, verder kan met mijn leven.

Door de hele cursus heen, studies, gebeden, gesprekken ontstaat er langzamerhand 'n actieplan. Ik ben zelf benieuwd hoe ik er vorm aan kan geven en ook hoe God mij verder gaat leiden.

1 opmerking:

esther zei

Hoi Cora,

Ik wil je onze nieuwsbrief sturen. Wil je mij een mailtje sturen zodat ik je op de lijst kan zetten?

Groetjes vanuit een zonnig Rehovot,

Esther