zaterdag 1 november 2008

Reunie en cursus.

Vorige week was er 'n reunie van de Cursus Bijbelse Feesten, die ik in mei '08 in Belgie heb meegemaakt. "Super leerzaam, gezellig praten en koken met elkaar". Op de reunie wat bijgepraat en heerlijk gebak gegeten, gewandeld en weer samen gekookt. Mijn foto's waren niet gelukt , dus doe ik er 'n foto bij van mei '08.


Nu heb ik al 5 weken studie gehad als belangstellende voor werken in het M.O. Pittige studies veel huiswerk , een grote persoonlijke studieopdracht geven niet zoveel tijd voor bijv. weblog.
Maar het is 'n enorme verrijking in mijn leven. Van de week bijv. DISC test gehad en vorige week les over interculturele communicatie. 1x per week hebreeuwse les. Optrekken met jongeren in mijn groep vind ik erg leuk , corvee hoort er ook bij en af en toe even wandelen in het bos om mijn hoofd wat leeg te maken.

2 opmerkingen:

Fam J Cornelissen zei

Hoi Cora,
Fijn om weer wat op je weblog te lezen. We missen je wel hier hoor! Zo te begrijpen lukt het wel allemaal. We zijn benieuwd wanneer je weer in de buurt ben. We wensen je Gods zegen en wijsheid toe.
Liefs en tot horens ook namens Jan,
Adrie

Anoniem zei

Hallo Cora,

Blij om te horen dat het goed gaat..
Al lijkt het me wel heftig allemaal, knap hoor!
Heel veel zegen gewenst van: Mieke en Jan.