maandag 20 oktober 2008

expositie Jackie Howard in Nijkerk



Zaterdag was ik in de buurt van Nijkerk. Ik had gelezen over 'n kleine expositie van textielwerken van Jackie Howard. De grote bomen doeken hadden in oktober 2006 al grote indruk op me gemaakt. Dus ging ik met plezier naar Christenen voor Israelcentrum in Nijkerk om naar haar werkstukken te kijken. Ik genoot weer van kleuren, lapjes en 't weergeven van iets wat de Schepper heeft gemaakt. Zoals in haar weergave van sterren en explosies in het heelal.
Omdat ik net met ivriet ben begonnen , spreken de kleden met Hebreeuwse letters me nog meer aan dan 2 jaar terug. Maar ik moet nog m'n alfabet bestuderen om er goed uit te komen. Ook staan er geen klinkers. 'n Uitdaging!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ow... wat PRACHTIG!!!

Gaat alles goed, ik denk vaak aan je.
Geweldig dat je de uitdaging aangaat!

liefs: Mieke

Anoniem zei

Beste Cora,

Bedankt voor uw enthousiaste belangstelling om de doeken van Jackie Howard af te beelden. Helaas moeten wij u vragen om de afbeeldingen te verwijderen wegens auteursrechten. Ook geven de foto's niet de echte weergave van de kleuren weer. In plaats van de foto's kunt u beter de link plaatsen naar Jackie's website: www.jackiehoward.nl

Met dank en vriendelijke groet,
HOWARD DESIGN B.V.
info@howarddesign.nl