zondag 21 september 2008

Wat een klus!


I.p.v. alleen weer bijpraten met Leo en Marian zijn er gisteravond ook klusjes gedaan. Ik had al 'n tijd terug 2bouwlampstatieven gekocht, waarvan Leo de poten had ingekort. Daarna had hij 2 latten gekocht en bouten erin gezet, zodat mijn patchworkkleden aan de bouwlampstatieven opgehangen kunnen worden. Maar ik was ook regelmatig weg, en nu had Leo de latten bij zich om met de verschillende kleden erbij te berekenen waar de haken moesten komen. Zijn eigen gereedschap erbij en zo gingen ze voor en na de koffie aan de gang. Lief stel !Met de kleine lat en 'n werkstuk van mij wat Leo erg mooi vindt moest hij even op de foto van mij.


Daarna samen op de foto voor het "Herdenkingskleed Koos". Wat over Koos zijn 4 jaar beenmergkanker gaat en hoe hij ermee omging en bovenal hoe God erbij was en wat er gebeurt als Jezus terugkomt!
Daarna nog foto's en filmpjes van mijn Frankrijk vakantie gekeken. Fijne avond. Dank jullie wel!

Geen opmerkingen: