maandag 29 september 2008

Nieuwe fase, opruimen en studie.


Ik ben veel weg geweest van de zomer en eind augustus zoals jullie eerder konden lezen. De weken daar tussen heb ik veel opgeruimd in huis. Ik had ook de behoefte om al mijn kinderwerkspullen weg te doen. Gelukkig kan ik daar mijn schoondochter 'n plezier meedoen . Zo gaan er spellen en bijv. schimmenspel , Kerst en Adventmappen daar naar toe. Ook mijn kleinkinderen hebben jaargangen Goede Herder of Zeggus gekregen. Ook vond ik het leuk dat mijn oudste kleinzoon zijn vaders xylofoon wel wilde hebben. Koos en mijn blokfluit gaan naar Meppel, kijken of dat iets wordt voor kleinkinderen daar of liefhebbers.

Het voelt goed 'n tijd af te sluiten van dingen waar ik al 'n tijd niets meer mee deed. Ik ben vandaag ook aan 'n cursus begonnen, gericht op het Midden Oosten. Ik hoop volgend jaar als het lukt 'n korte tijd als vrijwilligster te kunnen werken. Het voelt als 'n avontuur, leuk, maar ook 'n beetje spannend. Ik moest zo gisteren gewoon naar het graf van Koos om daar op die plek, er met God over te spreken. Even heftig, rouwperiode nog meer afsluiten mi en orienteren op nieuwe mogelijkheden. Het was goed om daar verdriet te hebben en mijn vragen aan God te stellen. Daar ik geen foto's van het opruimen heb gemaakt of mijn auto die volgeladen werd met kinderwerkspullen , zet ik er 'n foto bij van 'n olijfboom. Met mijn patchwork ben ik al lang op zoek naar 'n patroon hiervan en heb zo meerdere foto's binnengehaald die mij moeten gaan inspireren.

Geen opmerkingen: