zaterdag 20 september 2008

Aardbeiensoep!



Vrijdagavond kwamen mijn zus en zwager eens eten bij mij. Nadat Koos was overleden ben ik regelmatig bij hen aan tafel geschoven. Fijn was dat.
Ik wilde eindelijk eens iets doen met al die recepten van de "Joodse feesten week"van mei j.l. en
uit het boek "Bijbels culinair"wat ik voor mijn verjaardag kreeg van 2 vriendinnen.
Nu ben ik niet zo'n kook"ster", maar het zicht van de aardbeiensoep van ds. Han Wilmink ( Bijbels culinair) was groots!! De smaak?, wij 3en hebben gesmuld.
De kip in citroensaus uit de oven (feestweek) ging ook helemaal met plezier op.
Het gaf mij uiteindelijk toch wel voldoening en met al die nieuwe ingredienten in huis zal ik zo nu en dan eens wat meer experimenteren?

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat leuk, en wat klinkt het lekker..aardbeiensoep!
Ook fijn te lezen dat je genoten hebt van de vakantie.
Mag ik het recept van de soep en de citroenkip?
Dikke knuf van mij:Mieke