zaterdag 16 augustus 2008

Opruimen, spelen en Roos is 3 jaar!

'n Opruimweek qua caravan, vakantiespullen, was en post enzo. Maar donderdag in een al vrij opgeruimd huis kwam Chris bij mij, kleinzoon van bijna 11. Eerst allerlei spelletjes doen. Veel gelachen en energie kwijt bij een spel met allerlei gymnastische opdrachten. Daarna smullen van pannenkoeken. Het regende, dus verder binnen vermaakt met....Hyves-want Chris zat ook al op Hyves. Heb ik die middag toch weer nieuwe dingen van hem geleerd. Vlinderachtergrond op mijn hyves, en wat kleuren toegevoegd. Bovenal gezocht samen naar video's en ik typte mijn genre's in en vind ik van Herman Boon (caberetier) een mooie video en van Elly en Rikkert Zuiderveld - waar ik al vele jaren een fan van ben- een video over Jeruzalem met het zingen van Nehemia. Ik zou zeggen neem eens een kijkje op mijn hyves- zie links. Ik heb weer nieuwe impulsen gehad.

Vandaag met Arie, Eva meegereden naar Meppel want Roos is 3 jaar! Ze poseert graag voor haar nieuwe fiets en geniet van taart, zingen, cadeautjes en lekker veel snoepen.