donderdag 19 juni 2008

Quilt-Bee, loge's


Hoe druk ik het ook kan hebben soms, er is altijd tijd voor de jaarlijkse tentoonstelling in de Quiltwinkel "Quilt-Bee "van Mabel Reedijk. Ik heb weer heerlijk rondgekeken, nog wat advies gevraagd voor mijn eigen Sterrenpatchwork die bijna in de doorquiltfase zit. Opgegeven voor workshops "werken met andere materialen en de naaimachine. Folder mee van de tentoonstelling "Quilt of kunst" georganiseerd door Reedijk Woondesign en Quilt-Bee in het Sliedrechts Museum , 5 juli t/m 6 september, zie http://www.quiltbee.nl/
Nu daar ga ik beslist heen, leuk ook de diverse quiltactiviteiten op zaterdagmiddagen daar. Ben benieuwd.

Vorige week logeerden Ben, Chris en David bij mij. Chris en David gingen eerst lekker buiten spelen, Ben speelde liever binnen met de lego. Ook heeft Ben altijd even aandacht voor het "Herdenkingskleed Koos". Voor hem is dat kleed belangrijk en zo komt het gesprek vaak even over opa Koos, wat ik ook fijn vind. Daarna mocht Ben naar 'n avondopkomst van de padvinderij, waar ze 'n groot spel speelden en broodjes bakten boven 'n groot vuur. Thuisgekomen kon hij de 2e helft van voetbal Nederland bekijken en zo lagen de jongens niet vroeg op bed. Ben en Chris sliepen in 'n tweepersoonsbed en waren ook nog niet uitgepraat. Tegen 24.00 vond ik het welletjes, wie wil er beneden slapen op de bank? Niet, oke, de rust daalde neer in huize Groeneveld.

1 opmerking:

Fam J Cornelissen zei

Hoi Cora,
Het sterrenkleed is mooi. Zo is het een echt geheel vind ik.
liefs Adrie