zondag 13 april 2008

wandelen in Brabant

Woensdag naar mijn vriendin in Etten-Leur geweest. We hebben samen op de PABO gezeten in Dordrecht. Ze is getuige geweest bij mijn huwelijk.Mijn vriendin heeft samen met man en kind, later kinderen in Nes Amin in Israel gewerkt 14 jaar. Daarna weer gesetteld en gewerkt in het Brabantse. Eerst bij gezamenlijke kennissen op bezoek geweest op de koffie, even bijpraten.
Vroeger zaten wij bij elkaar in de Gereformeerde kerk in Dordrecht en hebben toen 'n tijd met elkaar opgetrokken. Vandaag keek ik in de fotoboeken en zag Eersel waar wij met de jonggehuwden met Pinksterweekend kampeerden. Daar heb ik 'n foto van Pim en nog 'n foto van Jacqueline op 'n kinderverjaardag bij mij thuis. Ja vroeger maakte je niet zoveel foto's als nu met de digi-camera. We hadden elkaar voor het laatst gezien 10 jaar terug op de Nederlandse bruiloft van hun zoon , die als zendeling in Brazilie werkt en daar getrouwd is. Even 'n klein beetje bijpraten dus.


Daarna 'n wandeling van 12km. dicht bij de belgische grens gemaakt met heerlijk zonnetje. Genieten van de stilte, het landschap en naar elkaar's belevenissen luisteren. Wat mij erg goed doet 'n luisterend oor en iemand die je vragen stelt en meeleeft. Heerlijk gegeten bij Marianne en Dirk en mijn Israel-sterren patchwork in wording laten zien en voldaan naar huis.


Geen opmerkingen: