zaterdag 8 maart 2008

vriendschap en herinneringen.


Vrienden op bezoek gehad uit Friesland. Hugo zat bij Koos op de Julianaschool (ulo) in Dordrecht. Als ze in Dordrecht zijn proberen ze bij vrienden ook langs te gaan.
'n Goede oude blijvende vriendschap.Zij ook al weer 35 jaar getrouwd, waar blijft de tijd? Daarna ben ik wezen nordicwandelen en brengen de lentebloemen me in herinnering bij mijn vader die in 'tvoorjaar van 1994 te horen kreeg dat hij darmkanker had en toch nog 'n tijdje bij ons mocht blijven en overleed in jan.95.
Ook dacht ik weer aan de lente van 2006, toen Koos al zo veel minder kon en ik daar verdriet van had in mijn "Weetpunt"parkje.Bidden hielp en deed mij toen , soms aan 't eind van het parkje, weer zingen. Ook nu bid ik om kracht en geniet toch van de natuur en ik doe wat aan mijn conditie.

Geen opmerkingen: