zondag 30 maart 2008

Omniversum, Museon en Ruurd Walinga.




'n Actief weekend! Zaterdag treinen met schoonpa naar Den Haag. In het Omniversum 2 films die middag bekeken , over de Alpen- de beklimming van de Eiger in Zwitserland door John Harlin, zoon van een alpinist die 40 jaar geleden stierf tijdens de beklimming van de Eiger. Later op de middag genoten van Deep Sea."Houd je adem in"staat er in het programmaboekje, nu dat doe je vanzelf of je sluit maar gauw je ogen, zo groot en dichtbij zijn de dieren of duizelingwekkend hoog is de berg of diep is het dal! Dat allemaal door speciale apparatuur, zoals 'n projectielamp die een sterkte heeft van 15.000 watt. Deze lamp zou u vanaf de maan helder kunnen zien schijnen. Tussendoor naar het Museon, ook natuur-mangrovegebied bijvoorbeeld, vulkanen, of cultuur bijv. mummies. Lang niet alles gezien, maar verzadigd lekker met de Intercity zo weer in Dordrecht. Eind april start Grand Canyon adventure river and risk, dan denk ik dat pa wel weer met iemand naar Den Haag wil reizen.


Zondagmiddag met 2 zoons van 'n vriendin naar Heerjansdam waar cabaretier Ruurd Walinga van www. waterinwijn .nl optreedt. December 2006 heb ik op 'n marathondag van hem, van 7 optredens genoten, dus ik genoot weer en van gelach naast mij. Daarnaast heb je genoeg stof tot nadenken bij"Op zoek naar mezelf"en met 'n ID-kaart voor het Koninkrijk der Hemelen als cadeau kunnen we behalve overdenken , ook nog wat nalezen. Ik houd zijn site en agenda warm aanbevolen.

Geen opmerkingen: