zaterdag 1 maart 2008

keukenprinses


Na een weekje vakantie in Limburg komen Bart, linda met Bram en Roos 'n nachtje logeren.
De volgende dag kunnen ze zo ook op visite bij de 2 broers van Bart, die allebei jarig zijn of zijn geweest. Het huis is opgeruimd van de logeerpartij van Ben en Chris. Het "keukenspeelgoed"haal ik naar beneden en daar wordt volop mee gespeeld. Maar als oma Cora in de keuken aan het eten begint, vindt Roos het leuker om mij te helpen met aardappelen aan geven en wassen. Ik pak daarna wat keukenspeelgoed voor bij de kraan. Roos geniet en het maakt niet uit of haar sokken en trui kletsnat worden. 's Avonds wordt opi opgehaald , die ook van klein en achterkleinkinderen even kan genieten.

Nu is iedereen weer naar huis , ga ik opruimen en 'n uurtje nordicwandelen.
Maar daarna moet ik weer erg aan de stilte wennen.

1 opmerking:

Mieke en Jan zei

Wat een leuke dingen doe je met je kleinkinderen en foto's die je ervan maakt zijn ook heel mooi...
Ik vind het erg dapper van je dat je zoveel onderneemt.





knuffel van: Mieke