zaterdag 19 januari 2008

Zoeken naar balans


19 januari 2008- 2 weken verder.

Even uit balans geweest door ziekzijn, rouwen-ik mis Koos meer door het overlijden van ma.

Meer uit balans met slapen, en meeleven met pa.

Toch probeer ik weer draadjes op te pakken, o.a. door na te denken wat ik allemaal bij stichting Promise heb geleerd tijdens mijn rouwen en tijdens een cursus.

Ook heb ik letterlijk draadjes opgepakt met mijn patchworksterren over het lijden van Israel.

De ster : De bergen van Israel is ontstaan.

1 opmerking:

Mieke en Jan zei

Lieve Cora<
Fijn om weer wat van je te lezen/zien op je blog.
Respect: de ster, bergen van Israel is erg fijn en kleurgevoelig gemaakt zoals al je
patchwork-creaties!
Ik hoop dat je weer in balans komt en het slapen wat beter gaat, dan kun je toch ook meer aan vind ik altijd...

Een knuffel van: Mieke