vrijdag 25 januari 2008

Women to Women


Gisteravond in Schoonhoven bij de Hervormde vrouwenvereniging gekeken naar films over de vervolgde christenen in Noord-Korea en Nigeria .
Wat mij nu als weduwe aanspreekt is dat er meer gedaan wordt voor de vrouwen van vervolgde of vermoorde christenen.
Tonneke Bijker was mee naar Nigeria en vertroostte en bad met hen. Zij is zelf al 5 jaar weduwe.
"Ik heb schone pijn, maar zij hebben vuile pijn",verwoordde zij.
Ik ga eerst meedoen iedere 2 maanden om voor zulke vrouwen te bidden en naar ze te schrijven.
Misschien zijn er wel vrouwen die met me mee willen doen.
Zie www.opendoors.nl/women

1 opmerking:

Mieke en Jan zei

Lieve Cora,

'k Heb de website bekeken en al kan ik het niet zo goed aanvoelen als jou omdat jj er zelf doorheen gaat, toch wil ik meedoen en ik heb de informatie aangevraagd.

Na de ochtenddienst zijn we met Bart mee naar huis gegaan en hebben we daar een fijne middag doorgebracht.
Straks halen we Bart weer op voor de aanbiddingsavond...


Ik hoop dat jij ook een fijne dag hebt gehad?

Een dikke knuffel van: Mieke