maandag 26 november 2007

Weekend Meppel

leftIk heb een paar fijne dagen gehad in Meppel, gelogeerd bij Bart en Linda, Bram en Roos.
Fijn gespeeld met de kleinkinderen, van bouwen en spelletjes doen, voorlezen, tot kruipen als slak of springen als aap door de kamer.
Vrienden bezocht, diepe goede gesprekken gehad, fijn om aan terug te denken.
Gisteren 'n byzondere preek, o.a. over psalm 91. Die noem ik vaak Koos zijn psalm, dus zat ik goed te luisteren. Aan het eind was er 'n woord voor mij, dat zet je extra aan het denken.
Goed er nog over na kunnen praten en dan naar Zwijndrecht.Heerlijk zingen in de auto.
Vanavond de preek van Koos beluisterd aug.'05. Apart Koos zijn stem weer te horen, nee geen verdriet, al gauw boeide de inhoud:God wil met ons delen wat in Zijn hart is.
Apart, voor de 2e keer vandaag valt me deze boodschap op:God wil samen met mij iets doen. De enige manier is : Hem helemaal vertrouwen.

Ik ben benieuwd wat jij hoort in de boodschap via de MP3:27-11-'05 Gods trouw door de geslachten heen.

1 opmerking:

Mieke en Jan zei

Hallo Cora,

We hebben net de preek van 27 november geluisterd,Dat is vandaag precies twee jaar geleden, goed om de rustige stem van Koos weer eens te kunnen horen.
Het is een bemoedigende en tegelijkertijd ook uitdagende preek
Het blijven geloven in de trouw van God en ook weer de boodschap dat Hij voor ons strijd en laat zien aan onze tegenstanders dat Hij met ons is!
Geweldig toch?
De andere MP3 van augustus kan ik niet beluisteren (doet het niet goed of ik doe iets niet goed).
Dikke knuf van Mieke en Jan