vrijdag 23 november 2007

De liefde voor Israël

Deze foto is gemaakt in Israel nov. '04. Koos kon mee, nadat iemand geannuleerd had, ik niet. Ik herinner me van telefoongesprekken, dat Koos een longontsteking had, dus ook vermoeiderwas.Maar ook dat hij heel enthousiast was over de bijbelstudies van Peter Steffens. Studies waarin veel plekken die ze bezochten onder zijn leiding, meer gingen spreken.Ook de uitleg vanuit de kennis van het Hebreeuws, zorgden dat toen Koos weer terug was in Nederland, hem studies deden uitwerken. Zijn liefde voor het Joodse volk, voor Gods plannen met zijn volk en met ons, waren na de reis nog krachtiger geworden.Koos sprak zelf in febr. '06 over Jeshua en zijn volk. De MP3 kun je ook mijn weblog vinden. Ik zou zeggen: Ga mee op reis met Koos door de bijbel, naar het plan van God voor Israel en ons.

1 opmerking:

Mieke en Jan zei

Wat mooi dat je al een blog hebt en we kunnen genieten van de spreekbeurten van Koos en van jou prachtige kleden!

knuffel van: Mieke en Jan